1- سيستم پايش مناقصات و گزارش گيري و...
- تقسيم بندي مراحل هر نوع مناقصه و تعيين زمان هر مرحله ثبت اقدامات كارشناس در هر مرحله
- كنترل و اعلام تاخير يا قبل از تاخير براي كارشناس و مسئول اعلام شفاف هر مرحله و وضعيت مناقصه براي مسئولين
- گزارش گيري به گونهاي كه عملكرد كارشناس و ادارات ذيربط را در طول پروسه مناقصه معين مي كند.
- هر گونه جلو افتادگي يا تاخيرات را با گزارش مشخص مي كند.
- مي توان با ارزيابي گزارش عوامل تاخير در مناقصات را تعيين و چاره انديشي نمود.
2- امكان ارائه مدارك و معرفي از طريق اينترنت
- در اختيار قراردادن پرسشنامه از طريق سايت شركتو قابي الصاق نمودن مدارك شركتها
- ايجاد بانك اطلاعاتي جامع از پيمانكاران /مشاوران/تامين كنندگان
- قابليت جستجو روي كليه اطلاعات ارسالي از مشاوران و...
- نگهداري كليه ارزيابي هاي كيفي بعمل آمده براي هر شركت
- نگهداري كليه ارزيابي پس از اتمام قرارداد
- عملكرد هر شركت در مناقصات و قراردادها (در چه مناقصاتي دعوت شده /شركت نموده /ارائه نرخ نموده يا انصراف داده)
- قابليت ارائه اطلاعات و كارنامه عملكرد هر شركت براي كاربران سيستم اطلاعات پيمانكاران/ مشاوران/تامين كنندگان (داخلي و خارجي)
3- بانك الكترونيك اسناد(اسناد مناقصه / اسناد قراردادها/ پرونده قرارداد )
- تهيه اسناد مناقصه بصورت فايل PDF جهت ارسال از طريق اينترنت به مناقصه گران
- تهيه سند قرارداد نهايي شده پس از امضاء طرفين براي مراجعات بعدي بدون نياز به دسترسي به پرونده مكتوب
- تهيه پرونده قرارداد (مادر) شامل كليه اسناد مناقصه مكاتبات و مصوبات بصورت الكترونيك جهت مراجعات بعدي بدون نياز به پرونده مكتوب
4- امكان توزيع اسناد مناقصات از طريق اينترنت
- اسناد مناقصه بصورتPDF تهيه و امكان دسترسي اينترنتي در سايت شركت به مناقصه گران در مدت محدود داده خواهد شد.
- مناقصه گران فقط در موقع ارائه نرخ و گشايش پاكات بايستي به اداره مراجعه نمايند.